Po męsku, czyli urodzinowa karta dla gentelmana

Zdjęć mało i robione, jak to niestety zdążyło mi wejść już w nawyk, telefonem. Prosta konstrukcja u mnie najlepiej się sprawdza właśnie w "produkcjach" dla gentlemanów. B, dla którego ta kompozycja powstała, zdecydowanie do tego zacnego grona należy. Zdecydowałam się na bardzo stonowany odcień bazy kartki. Żywsze odcienie stanowią jedynie akcenty. Tak, by nie było nudno.

B. jest osoba o pozytywnym nastawieniu do życia oraz dużym poczuciu humoru, którym zaraża otoczenie. Dodatkowo cechuje go duży dystans do siebie i świata. Nie wiem czy to wszystko udało mi się oddać w tej prostej kartce, ale takie było zamierzenie.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czy liczy się to co w środku?

Candy z okazji 100 obserwatorów.

Ogłaszam moje drugie candy !!!