Candy z okazji 100 obserwatorów.


Tak jak zapowiadałam tak i czynię. Ogłaszam candy dla obserwatorów.
Warunki uczestnictwa też już były wymienione, ale myślę, że wybaczcie mi jak je tu powtórzę.

- trzeba być moim obserwatorem
- pozostawić komentarz = wyrazić chęć udziału w zabawie, pod tym bądz poprzednim postem
- zamieścić podlinkowany banerek o zabawie u siebie na blogu w pasku bocznym
- jeśli masz więcej niż jeden blog napisz w komentarzu gdzie znajduje się banerek
- z przyczyn przyziemnych nie wysyłam nagród zagranice 

Nad nagrodą trochę się głowiłam. Chciałam by było to coś co sprawi radość wylosowanej osobie.
Dlatego właśnie postanowiłam, że nagrodą będzie zrobiony przeze mnie album. Na banerze znajdziecie taki który już wykonałam, ale nagroda będzie wykonana po wylosowaniu zwycięzcy.

Zwycięzca będzie proszony o podanie tematu bądź kolorystyki albumu jak wykonam. Jeśli już wiecie, jaki album Wam by się najbardziej podobał i pasował to możecie informacje umieścić w swoim komentarzu.

Oczywiście jeśli ktoś zostawi więcej niż jeden komentarz to będzie mi bardzo miło, ale nie zwiększy to szans na wygraną tej osoby.

 Pewnie się nie opanuję by nie dorzucić coś jeszcze do paczuszki. Zobaczymy...

Candy zakończy się tydzień po przekroczeniu magicznej 100 tj.26.08

Komentarze

  1. A przygotowałaś banerek? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż za czujność :) Tak banerek miał małe problemy wagowe ale już myślę, że nie powinien sprawiać problemów.

      Usuń
    2. Hihihi. ^^ Apetyczny banerek. =d

      Usuń
    3. Ps. Banerek już zachomikowałam, a pomysł na to, żeby zrobić album jest super, bo Twoje albumy są bardzo ładne i oryginalne. =) Zgłoszę się na taki choćby nie wiem co, bo tak mi się podoba.

      Usuń
    4. Baner jest u mnie na blogu w pasku bocznym - od zawsze ^^:
      http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/

      Usuń
  2. zgłaszam się oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wezmę udział, obserwuję Twojego bloga jako: Sylwia Legęć - obserwuję już od pewnego czasu. ^^

    Banerek znajduje się pod adresem: http://zmiennaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się
    o-mnie-i-o-niczym.blogspot.com
    A przepraszam Cię kto wygrał Candy poprzednie ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie walczę ze sprawdzaniem zgłoszeń i wierzę, że dziś wieczorem zrobię losowanie i ogłoszę zwycięzcę.

      Usuń
  5. Od dawna obserwuję :-) Marzy mi się taki album, śliczne, tym bardziej że sama ze scrapbookingiem nie mam nic wspólnego. Bardzo chciałabym album, w którym mogłabym umieścić zdjęcia Synka - jak skończy roczek - tj. za niecałe 3 miesiące. umieściłabym w nim zdjęcia z pierwszych 12 miesięcy. Może się uda, naprawdę bardzo chciałabym. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę zaszczycona jak wygrasz i wykorzystasz albumik mojej roboty jako tło do zdjęć Twojego synka.

      Usuń
  6. Zgłaszam się! :) Już obserwuję od dawna :) Ten album jest prześliczny !
    Dodany banerek :)
    http://the-olikasa.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam sie :) obserwatorem jestem od dawna, banerek zamieszczam na http://oliwkowepasje.blogspot.com/ w zakładce Konkursy, wyzwania i zabawy. Album jest przepiękny :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dołączam do zabawy ;-)
    Obserwuję blog jako: Alicja M.
    Baner już umieszczony na blogu (po prawej stronie):
    http://my-candys.blogspot.com

    Mail: alicja.mw.net@gmail.com

    Pozdrawiam i zapraszam również na konkurs:
    http://my-shinning.blogspot.com/2012/07/my-shinning-candy-01.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam! Ale super nagroda :) Zapisuję się :) Twoje albumy są przepiękne. Mam sporo zdjęć mojego Michałka i taki albumik bardzo by się przydał :). Ja dopiero się przymierzam do własnoręcznego wykonania albumu na zdjęcia, ale najpierw obiecałam sobie dokończyć wszystkie moje niedokończone prace :) Chociaż rączki mnie już swędzą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nagroda Ci się podoba. Dla mnie robienie albumów to jedna z najlepszych form wyrazu. Mam ogromną słabość d zdjęć wszystkiego rodzaju. Jestem typem który godzinami może oglądać setki zdjęć znajomych z wakacji :P

      Usuń
  10. z wielką przyjemnością wezmę udział : ) te albumy są przecudowne!
    obserwuję już od troszkę wcześniej jako: nolitees

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham Twoje albumy, to taki ponętny cukieras. Mam nadzieję, że "nic dwa razy" jest brednią ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się chętnie zgłaszam do konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też, ja też. Robisz świetne albumy, marzy mi się wygrana:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Albumy śliczne :-) spróbuję szczęścia i ja :-) bardzo mnie to cieszy że obserwuję jako 100 obserwator :-)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na kwiatynatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak my tu niecierpliwie czekaliśmy na Ciebie. Pozdrawiam =)

      Usuń
    2. Witaj Skimmia, mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej.

      Zgodnie z zapowiedziami ogłaszam termin zakończenia candy za tydzień tj. wtorek 21.08

      Usuń
  15. Zgłaszam się! banerek juz wstawiony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszeni, na wyniki losowania zapraszam jutro, mam nadzieję przed 12 :)

      Usuń
  16. Obserwatorem już jestem więc szybciutko zapisuję się do kolejki :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Marzę o ręcznie wykonanym albumie od dawna, może tym razem mi sie uda... ;) Zaraz dopełnie formalności.

    ps. podoba mi się twoje motto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że 100 obserwatorów już jest! :) pomyślałam, że dopisze odrazu o czym marzę, gdyby mi się poszczęścilo, choć marzy mi się na wiele różnych sposobów. 1. romantyczny albumik 2. albumik w turkusach 3. letni albumik- energetyzujace cytrusy, czerwienie itp ;)

      Usuń
  18. Zgłoszenia do tego momentu zostały przeze mnie sprawdzone :) i wprowadzone szczęśliwe w 100% to tych biorących udział w losowaniu! Zgłoszenia nowe przyjmuję do niedzieli tj 26.08

    OdpowiedzUsuń
  19. To ja się jeszcze zapisze jak można. Gratuluję setki obserwatorów.
    Pozdrawiam
    aniajura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, witaj. Mam nadzieję, że będziesz do mnie z ciekawością zaglądać. Warunki zgłoszenia dopełniłaś, możesz się odszukać na liście do losowania zamieszczoną w poście z informacją o wydłużeniu tego candy.

      Usuń
  20. To i ja ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, twoje zgłoszenie jest kompletne. dopisuję Cię do listy osób w poście z info o przedłużeniu candy z wtorku.

      Usuń
  21. Życzę wielu kolejnych setek czynnych obserwatorów. Wkomponuję sie w ogonek i reklamuję tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Zapraszam do zabawy u mnie: http://epokapapierowa.blogspot.com/2012/08/zapraszam-do-zabawy-antoni-do-liftu.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, zgłoszenie zatwierdzone ;) jesteś już dopisana do list uczestników.

      Usuń
  22. Bardzo tu u Ciebie ładnie i twórczo- z ogromną przyjemnością włączyłam Twój blog do obserwowanych, a banerek powiesiłam na http://rodziceodzieciach.blogspot.com/

    Albumy sa przesliczne, wypracowane i wysmakowane...a nabardziej podoba mi się inspirowany sztuka ludowa.

    pozdrawiam
    pozdiwiam

    zapraszam na moje pierwsze małe candy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EVI: Bardzo dziękuję, za tyle miłych słów. Tak, ja też mam największą słabość do tego folkowego albumu, ale w każdy wkładam tyle czasu i uwagi, że każdy jest dla mnie szczególny.

      Dopisuję Cię do listy, z której powstaną losy do losowanie.

      Usuń
  23. i ja sie ustawiam w kolejce po te cudownosci :)
    no i zapraszam do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Chyba będziesz ostatnia na liści. Ale prawdopodobieństwo wybranej jest przecież takie samo :).

      Usuń
  25. nie bedzie ostatnia. jeszcze ja zaraz :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuje Adrianna Karpowicz
    Baner na pazurkiumyszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to już nieaktualne, ale szykuję się podobne z okazji 200 obserwatorów i do tego serdecznie zapraszam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czy liczy się to co w środku?

Ogłaszam moje drugie candy !!!