Wyniki III candy-100 obserwatorów

Nie będę przedłużać. Procedura wyłaniania zwycięzcy nie była niczym nowym. Pokazywałam Wam jak się to u mnie odbywa już dwukrotnie dlatego dziś ograniczam się do zdjęcia zwycięskiego losu.



A albumik mojej roboty, szczegóły dogadamy już z dzisiejszą szczęściarą, którą jest....

tadam  tadam ......







Ania z  aniajura.blogspot.com

Czekam na info mailowe odnoście sugestii kolorystycznych i  tematyki albumu.
Dziękuję wszystkim za zgłoszenia i miłe słowa.  

W tle zdjęcia szalik, który robię dla MJ i co gorsza porwałam się na druty z żyłką, po raz pierwszy w życiu. Lubię żyć na krawędzi :) 

Komentarze

  1. Dziękuję za zabawę :) Gratuluje zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję szczęściarze :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Było dużo emocji. Dziękuję. Zdania nie zmieniłam - strasznie chciałabym taki piękny album od Ciebie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Anią jestem już w kontakcie.

    Wszystkie z Was chciałabym obdarować...
    Obiecuję nastepne okazje do zabawy u mnie.
    Może na 200 obserwatorów? Myślicie, że to możliwe? W sensie czy realne by się taka okazja trafiła...

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno będzie taka okazja. Szkoda, że mi się nie udało u cb :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, to candy przegapiałam, ale może załapię sie na następne!
    pozdrawiam serdeczniei gratuluje zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  7. Grtuluje zwyciężczyni. Zapraszm Ciebie i inne osoby które maja ochotę na cukierki na małe candy do mnie
    http://rodziceodzieciach.blogspot.com/2012/08/candy.html

    życzę nie tylko 200 ale i wiecej obserwatorów Twoich dzieł!

    OdpowiedzUsuń
  8. No szkoda, szkoda ;p
    A tak poważnie to gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czy liczy się to co w środku?

Candy z okazji 100 obserwatorów.

Ogłaszam moje drugie candy !!!