Mini buteleczki - pierwszy krok do realizacji biżuteryjnej inspiracji

Dostałam kilka dni temu od mojej mamy coś co od dawna oglądałam w sklepach internetowych i nie bardzo mogłam rozstrzygnąć czy mi się podoba czy nie. Kilka małych buteleczek z korkiem, do których można włożyć niemal wszystko (jedyne ograniczenie to wielkość).
Przydały się też małe haczyki, które kupiłam kilka tygodni temu w składzie budowlanym. Może się nieco zbyt duże, ale mniejszych na razie nie mam.



Jak się Wam podobają? Macie ochotę dostać jedną z nich? To zapraszam na moje candy, do którego jedną buteleczkę właśnie dokładam. Dziękuję wszystkim, którzy się już zgłosili a szczególnie tym, którzy zajrzeli do blondynki i pozostawili u niej komentarz.

Komentarze

  1. super buteleczki :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo inspirujące! Nie mogę się doczekać jak coś z nich wyczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie maleńkie i śliczne:):) a jak się je jakoś fantazyjnie uzupełni...:):)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy pomysl :) fajnie by bylo dostac jedna z nich :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czy liczy się to co w środku?

Candy z okazji 100 obserwatorów.

Ogłaszam moje drugie candy !!!