Magiczna setka i kreatywne zawroty głowy

Bardzo dziękuję, za każde zgłoszenie do mojego candy. Cudownie wiedzieć, że tu zaglądacie. Staram się śledzić Wasze zgłoszenia i odwiedzać Wasze miejsca w sieci, choć wiem, że nie wszędzie zostawiłam ślad po swojej wizycie, obiecuję, nadrobię to.

Dodatkowo postanowiłam, że wylosuję jeszcze jedną osobą wśród obserwatorów w momencie zdecydowanie okrągłej liczby tego grona -100. Nagroda na razie niech pozostanie tajemnicą, ale obiecuję, że jak będziemy się zbliżać to magicznej liczby to ujawnię choć część tego co będę miała dla szczęśliwie wylosowanej duszyczki.

Kilka zdjęć z ostatnio poczynionych zakupów... Ale mi się w głowie kręci od pomysłów co z nich zrobię. Tym bardziej, że czeka na mnie jeszcze złożenie zamówienia w jednym z poleconych przez was sklepów... Istne szaleństwo.





Komentarze

  1. Fajne rzeczy kupiłaś, zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale skarbów nakupiłaś! Już nie mogę się doczekać jak coś z nich wyczarujesz! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czy liczy się to co w środku?

Candy z okazji 100 obserwatorów.

Ogłaszam moje drugie candy !!!