Idea wyzwań scrapowych

Bardzo podoba mi się idea wyzwań twórczych. Lubie też oglądać prace innych. Sama jednak jakoś tak nie potrafię się zmobilizować. Wyzwania trwające tydzień zawsze się dla mnie za krótkie, dlatego nie zgłosiłam jeszcze ani jednej pracy.Za to moje serce podbijają wymianki połączone z wyzwaniami. Czasu jest więcej i pojawia się dodatkowo interakcja z wylosowaną scraperką.Dlatego właśnie z przyjemnością zgłosiłam się do wymianki inchies- miłość w Scrapujących Polkach.
Poniżej zdjęcia tego co wykombinowałam i przesłałam mojej wylosowanej "parze".


Myślę, że nikomu nie trzeba wyjaśniać skąd zaczerpnęłam cytaty.
A tak wyglądają wszystkie pookładane na swoim miejscu.

Komentarze

  1. Świetna! Bardzo lubię tę piosenkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię prace z wykorzystaniem typografii, zwłaszcza "gazetowej" :)Zapraszam dziś do mnie rozdaję kwiatki akwarelowe na dzień kobiet :) Pozdrawiam i najlepszego!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czy liczy się to co w środku?

Candy z okazji 100 obserwatorów.

Ogłaszam moje drugie candy !!!