Obserwatorzy

sobota, 24 marca 2012

Zwyciężczynią candy jest....

Wielkie dzięki za wszystkie zgłoszenia do mojego skromnego candy. Cudownie było Was poznać. 
Losowanie nieco później niż planowałam, ale mam nadzieję, że mogę liczyć na Waszą wyrozumiałość w tym względzie. 
Odwiedziłam wszystkich, którzy wyrazili chęć udziału w zabawie. Na większości blogów zostawiłam po sobie ślad w postaci komentarza. Tam gdzie nie zostawiłam i tak byłam :)
Niestety kilka z Was nie dopełniło formalności w postaci banerka prowadzącego do mojego candy. Raz nawet zdarzyło się, że banerek był, ale link prowadził zupełnie gdzieś indziej.Ostatecznie więc było 46  prawidłowych zgłoszeń z czego za obserwowanie mnie przysługiwał dodatkowy los, podobnie zresztą za komentarz na blogu blondynki.

Poniższe zdjęcia dokumentującą całą procedurę weryfikacji zgłoszeń, przyznawania ilości losów i samego losowania.





             Szczęście dziś uśmiechnęło się do    monia0083


           Serdecznie gratuluję! Monika proszę odezwij się do mnie i podaj adres, żebym mogła przesłać nagrodę.

14 komentarzy:

  1. Gratulacje dla moni.
    Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje dla Moni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za zabawę i odwiedziny mojego bloga, a zwyciężczyni gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje i dziękuje za miłą zabawe

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam ostatnio szczęścia w losowaniach ale dziękuję za zabawę i zapraszam na moje Candy.
    http://handmade-anko.blogspot.com/2012/03/candy-wiosenne-porzadki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!!! Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wylosowanej szczęściarze;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla zwyciężczyni i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  9. No cóż jest czego żałować:( Ale niestety okoliczności życia codzienne i problemy zdrowotne córci nie pozwalały mi żyć blogowaniem... Może innym razem...
    Na pewno będę gościem w twoim mały zakątku i z przyjemnością będę tu zaglądać.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzielnie czekałam na maila od Ciebie cały tydzień. Mam nadzieję, że okoliczności życiowe już się u Ciebie poprawiły. Powodzenia w kolejnych losowaniach.

      Usuń