Kolorowe magnesy - proste, przyjemne i wyjątkowe

Kolorowymi kamyka ozdabianymi przez Was zachwycam się od dawna. Pomysł jest prosty a efekt fantastyczny. Nie wpadł mi nigdy w oko "przepis" na nie dlatego to co tu opisze, jest moją techniką. Podejrzewam jednak, że nie ma w niej nic odkrywczego. Jednak zakładając tego bloga myślą moją było by  pisać i pokazywać podstawy. Bo mnie samej to było najtrudniej znaleźć.

Najtrudniejsze jest kupienie samych kamyków i magnesów. Magnesy to opcjonalny krok.

Poza kamykami, potrzebne będą: klej typu magik,(ważne by wysychał na przezroczysto), kawałek papieru z wybranym motywem (może być też np.mapa, gazeta) i nożyczki (nożyk do tapet lub dziurkacz w kształcie i rozmiarze "dna" kamieni)

Film pokazujący cały twórczy proces  poniżej. Mam nadzieję, że komuś się przyda.


Moim ulubionym motywem są babeczki, które porozdawałam zauroczonymi mini znajomym i zamieszkują w ich portfelach w celu przynoszenia szczęścia.



Komentarze

  1. Jakie kamyki? Bez zdjęcia - lipa, nie wiem o czym mowa ;) Szklane kaboszony? Moja droga - muszę przyznać, że jesteś mistrzynią suspensu! ;p
    Pozdrawiam cieplutko z nutą niecierpliwości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz Aniu, tak to jest jak ktoś się na czymś nie zna a chce za eksperta uchodzić :P Zabieram głos dlatego, że pamiętam jak było jak oglądałam prace na blogach i nigdzie nie znalazałm opisu techniki. Zapominam,że trudno o osobę mniej zorientowaną ode mnie :P

      Usuń
    2. No co Ty? Ja się u Ciebie dużo dowiedziałam! I na przykład zastanawiałam się czy magik daje radę w tego typu sprawach. Tak na marginesie na tubkach nie znalazłam składu a podejrzewam, że to wikol - tylko z idealnym dozownikiem. W każdym razie szkiełka twojego autorstwa są przepiękne (bardzo lubię ten papier, znam go z twoich notesików). I czekam niecierpliwie na filmik! Pozdrawiam wbrew aurze cieplutko :)

      Usuń
  2. Super wyglądają, marzę o takich od dawna, ale nie wiem, gdzie nabyć przeźroczyste kabaszony :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czy liczy się to co w środku?

Candy z okazji 100 obserwatorów.

Ogłaszam moje drugie candy !!!