Kartka dla statecznego Pana

Największą ilość zamówień na kartki mam od swojej mamy. Tym razem planowała wyjazd na urodziny wujka. Oto co dla niego przygotowałam. Kartka miała być skromna i nieprzesadzona. Kwiaty nie były zakazane, a kolor zielony pasuje na każdą niemal okazję.

Czy wy tez przechowujecie niemal każdy skrawek niewykorzystanego papieru? Jejku ile ja tego mam. Przy okazji urobienia kartki postanowiłam sobie te skraweczki jakoś kolorami albo kształtami poukładać. Nie do końca mi się to udało, ale i tak to co zrobiłam ułatwi mi dopieranie przy następnych pracach. Uwielbia takie właśnie  gotowe elementy, które łatwo zestawić planując dopełnienie kartki czy okładki albumu. Naoglądała się ostatnio na yt jak to koleżanki z moim hobby mają pokoje zorganizowane i tylko pozazdrościć. Moje królestwo składa się z jednego biurka i pudełek przeróżnych wielkości. Ale co tam. Tak długo jak jeszcze mam cierpliwość w nich szukać tak długo pewnie tak zostanie.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czy liczy się to co w środku?

Candy z okazji 100 obserwatorów.

Ogłaszam moje drugie candy !!!