W różowym szale

 Dziś dwie karki. Obie mocno różowe i słodkie. 


Nie do końca czuję się w takiej kolorystycznie stylistyce, dlatego "broniłam się" moim ukochanym cieniowaniem w fiolecie. I literki, od których nie mogę się uwolnić. Bo pasują (przynajmniej moim zdaniem) do wszystkiego. :)


Wybaczcie zdjęcia. Światło naturalne w tej pięknej jesieni trudno uchwytne.


Druga różowa próba kartkowa to ucieczka w wiatrak. Ucieczka przed kwiatami, które ostatnio stały się elementem 'obowiązkowym'. Staram się jednak aby nie popadać w rutynę i w taki sposób ucieczki prze słodkimi płatkami pojawiły się mały słodziak w kropki.

Sporo ostatnio kartkuję. Mam nadzieję, że moje Twory znajdą dobre domy ;)

Na Fb zorganizowałam dziś rozdanie z okazji przekroczenia magicznej liczby polubień. Jeśli macie ochotę na zabawę to serdecznie zapraszam.

Komentarze

  1. W twoim wykonaniu róż w takiej postaci ma swój urok warto czasami poeksperymentować....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czy liczy się to co w środku?

Candy z okazji 100 obserwatorów.

Ogłaszam moje drugie candy !!!