Bransoletka z zawieszkami i zaległa wymianka ATC

 Taką sobie wymyśliłam bransoletkę. Najlepsze w niej jest szybka możliwość zmiany i prostota elementów.



 To moje pierwsze( i jedyne do tej pory ) ATC zgłoszone do wymianki na Scrapujacych Polkach to wymiana # 2 - w kratkę. Zgłaszać się można było do 20 listopada a wysłać należało do końca miesiąca.
I tak też zrobiłam. Niestety perturbacje pocztowe dotyczyły przesyłki, która miała dotrzeć do mnie. Co nie było zawinione przez nadawcę, ale głównie przez dostarczyciela przesyłki. Cóż, jeśli ktoś myśli, że to nie te czasy, kiedy zagraniczne przesyłki ginęły muszę go rozczarować.

Nie będę się zagrabiać w szczegóły utrudnień. Fakt jest taki, że przesyłka dotarła w moje spragnione jej ręce w sobotę. I całkowicie przeszła moje oczekiwania. Justyna, którą serdecznie pragnę Wam polecić, ma ogromne gotowe do dzielenie się serducho.
Moja przesyła zawiera kilka drobnych przydasi, a co dostałam od niej sami zobaczcie na poniższe zdjęcie.

 

Słodkie stemple w kształcie ptaków i zestaw wzorków, pięknie przerobiony zeszyt z interesująco wykończonymi brzegami kartek i największy komplet dwustronnych pisaków jakie miałam w życiu.

Komentarze

  1. Jeszcze raz dziekuje za wymiane i mam nadzieje, ze wszystko sie przyda.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta bransoletka :) Ja do takich lubię układać historyjki np. scrapująca Polka imieniem Róża znalazła klucze, oddała je właścicielowi i zgarnęła nagrodę (pieniężną), kupiła za to fajne nożyczki, a drogę pokonała na rowerze ;)
    Oczywiście zdaję sobie sprawę, że jak nożyczki były fajne to nagroda musiała być wysoka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna biżu :)
    Dziekuję za udział w moim Candy - losowanie już w sobotę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czy liczy się to co w środku?

Candy z okazji 100 obserwatorów.

Ogłaszam moje drugie candy !!!