Grudniowa deklaracja

Dziś post-deklaracja. Grudzień będzie dla mnie miesiącem pracowitym i ważnym. A że mam skłonność do tego, że im więcej do zrobienia tym więcej mam czasu to postanowiłam dodać sobie  do zobowiązań jeszcze jedno by przez grudzień zamieszczać posty codziennie, no chociaż do połowy miesiąca... Wiem, wiem były już u mnie podobne próby... Ale teraz podeszłam do tego skrupulatnie i zaplanowałam jak takie zobowiązanie wykonać dlatego mam nadzieję dotrzymać danego słowa.

Dodatkowo założyłam stronę Niebiezpiecznie Natchnionej na fb gdzie serdecznie Was zapraszam. Tym bardziej, że planuję robić rozdania. Pierwsze z nich w ciągu najbliższego tygodnia.

Komentarze

  1. Wspaniale! To ja będę do Ciebie zaglądać codziennie :))) Mam nadzieję, że czas mi na to pozwoli ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że tu do mnie zajrzałaś i zapraszam ilekroć będziesz miała ochotę i chwilę :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czy liczy się to co w środku?

Candy z okazji 100 obserwatorów.

Ogłaszam moje drugie candy !!!