Wreszcie skończony album

Album był zrobiony od dłuższego czasu, ale za każdym razem jak po niego sięgałam coś dodawałam, zmieniałam. Musiał więc biedaczysko odleżeć trochę, aż wczoraj z radością odkryłam, że nic już ulepszać nie chcę. Dlatego oficjalnie uznaję go za zakończonego. Poniżej znajduje się bardzo krótki filmik, na którym można go zobaczyć. Jakość  filmu niestety nie zachwyca, ale wydaje mi się, że i tak posiada przewagę nad zdjęciami.

Zdjęcia łącznie z wiewiórką i dłonią z muszelką robione przeze mnie lub mojego mężczyznę.
Wszelkie cytaty zamieszczone w albumie to Albert Einstein.


Komentarze

  1. Gratuluję! Jestem pod wrażeniem - ładne wykonanie, projekt, kolory. Aż jestem ciekawa cytatów ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czy liczy się to co w środku?

Candy z okazji 100 obserwatorów.

Ogłaszam moje drugie candy !!!