Albumik dla Małej Księzniczki

Pewna słodka Księżniczka pojawiła się niedawno w życiu życzliwych ludzi.   Na powitanie postanowiłam  dla Małej Księżniczki przygotować albumik. Tu ponownie podziękowania dla malflu bo to w zasadzie w całości praca wykonana z papierów od niej.
Jako, że jestem niebywale skromna :P to Księżniczka otrzymała podarunek za pośrednictwem ubóstwianego przez wszystkie szkraby Dziadka z Laponii.

Bardzo jestem ciekawa jakie zdjęcia się w nim pojawią i czy Mała będzie z niego zadowolona. Czekam na relacje od zmarzniętego staruszka, który mimo pogody podróżuje saniami.


Doszłam dziś do wniosku, że niezależnie od wieku miło jest w ten dzień dostać coś niewielkiego, co sprawi, że łatwiej wstanie się w ten szary poranek. I nie zapominajcie o tym, że uśmiech obdarowanego to najmilsza "nagroda" dla obdarowującego. Zaczynamy więc wielkie odliczanie do Świąt!


Komentarze

  1. To prawda co napisałaś na końcu :) Dziękuję za odwiedziny i udział w moim Candy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czy liczy się to co w środku?

Candy z okazji 100 obserwatorów.

Ogłaszam moje drugie candy !!!