Pomysł na album - baza II - dwie wielkości kopert

Oglądając Wasze blogi bardzo lubię wszelkiego rodzaju serie i kontynuacje. Sama też rozpoczęłam kilka dni temu serię podstawowych rzeczy związanych z albumami scrapowymi. Jak juz wcześniej wspominałam we w postach nie mając w swoim otoczeniu osób zajmujących się srapowaniem brakowało mi wielu podstawowych informacji, żeby zacząć. W internecie mnóstwo jest materiałów i to bardzo dobrze, ale czasem może to przytłoczyć początkującego (którym zdecydowaniem nadal jestem) i sprawić, że poczuje się zagubiony. Moja seria w założeniu ma takim zagubionym pomóc.

Dziś album z dwóch rozmiarów kopert. Jest modułowy więc można regulować  liczbę jego stron. Może i te doświadczone w temacie albumowym dusze będą chciały spróbować. Będzie mi bardo miło.
Schemat wymyśliłam sama, ale jest na tyle prosty, że trudno liczyć na to, że nikt wcześniej na coś podobnego już nie wpadł.


Komentarze

  1. bardzo ciekawy kursik na bazę albumową :)) podoba mi się, muszę spróbować :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czy liczy się to co w środku?

Candy z okazji 100 obserwatorów.

Ogłaszam moje drugie candy !!!