Czas ostatnich przygotowań

Święta potrafią dać w kość zanim się zaczną. Dlatego lubię wszytko zaplanować tak, żeby 24 h przed wigilią mieć wszystko możliwe zrobione by cieszyć i świętować od samego rana. Do najprzyjemniejszych obowiązków przedświątecznych zaliczam gotowanie, pieczenie i dekorowanie. A do tych najmniej przyjemnych zdecydowanie porządki, (które też szczęścicie mam za sobą).

           Moje ozdoby w tym roku są bardzo proste a ich budżet był imponująco skromny. Czerwone serca pochodzą z IKEI, dodałam im akcent, żeby każde było trochę inne. Wszystko razem tworzy taki domowy prosty styl. 




            
              Pomysł na przyozdobienie choinką wnęki okna okazał się ciekawym wyzwaniem. Moje mieszkanie ma to do siebie, że niezależnie ile nowych rzeczy chcę do niego wstawić ono nie chcę zrobić na nie dodatkowego miejsca. Muszę się więc czasem nieźle nagimnastykować, ale lubimy je i nie myślimy o większym.


               Wszystkim Kreatywnym Duszą, 
               życzę aby te święta były inspirujące,
               ciepłe i rodzinne. Niech skłonią  do 
               podziękowań   za  cały  ten  rok  i dadzą  
              czas  na   sięgnięcie  po  stare  rodzinne   
              pamiątki,  albumy  i wspomnienia. 
Wesołych świąt !

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czy liczy się to co w środku?

Candy z okazji 100 obserwatorów.

Ogłaszam moje drugie candy !!!