Odwlekana relacja z VIII Festiwal sztuki i przedmiotów artystycznych w Poznaniu

Czy i Wasza doba przed światami skróciła się przynajmniej kilka godzin?
Czas mija niesamowicie szybko i tak jak z niecierpliwością czekałam na święta w listopadzie tak teraz czuję jak szybko się zbliżają a tyle jeszcze do zrobienia.

Festiwal sztuki i przedmiotów artystycznych w Poznaniu to bardzo przyjemna okazja by zbliżyć się do świątecznego nastroju. Całe rodziny wędrujące z maluchami między przepięknie przyozdobionymi stanowiskami. Ileż tam inspiracji, ile kreatywnych dusz w jednym miejscu i czasie. Jedynym problemem jest wszech otaczająca pokusa zakupu. Tym bardziej jestem z siebie dumna bo udało mi się wydać tyle ile postanowiłam jeszcze przed przekroczeniem progu festiwalowego.

Zdjęć nie zrobiłam wiele, a połowa z nich do prezentowania się zdecydowanie nie nadaje. Nie istnieje taki siła. która będzie mnie w stanie powstrzymać przed tym festiwalem w przyszłym roku.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czy liczy się to co w środku?

Candy z okazji 100 obserwatorów.

Ogłaszam moje drugie candy !!!