Twórcze wykorzystanie przerwy świątecznej


Święta minęły niesamowicie szybko. Zwłaszcza jak ktoś spędza je podobnie do mnie czyli w rozjazdach po kraju, by z każdym bliskim spędzi w te wyjątkowe dni, choć chwilę. Dlatego już od kilku lat staram się zachować kilka dni urlopu, żeby po świętach mieć wolne aż do końca roku. Tegoroczne dni spędzam twórczo i czuję się dzięki temu świetnie. 

Po za pracami, które sama sobie wymyślam, dziś dzień upłynął mi na zakupach materiałów i samych działaniach decoupagowo- scrapbookingowych. Twórczych duszy znalazł się aż sześć więc pomysłów, inspiracji i różnorodnych prac powstało równocześnie całkiem sporo. Do moich dzisiejszych wytworów  zalicza się podarowana mi w surowym stanie mała tuba na dokumenty, dwie podkładki pod kubek i osłonka na doniczkę. Z decoupage to było jedno z pierwszych spotkań i dodatkowo po kilkuletniej przerwie więc tym cenniejsza była to lekcja. Dziękuję wszystkim doświadczonym parą oczu i rąk, które pomagały mi opanować tę nie łatwą w sumie sztukę zdobniczą.

Liczę, że takie spotkania na dobre zagoszczą w moim kalendarzu bo tak twórczo spędzony dzień to lek na duszę i niesamowita dawka pozytywnej energii. Pozdrawiam  kreatywne gospodynie i pozostałe uczestniczki.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czy liczy się to co w środku?

Candy z okazji 100 obserwatorów.

Ogłaszam moje drugie candy !!!